30 Μαΐου 2015

Η δημιουργία του καινούργιου NSX σημαίνει ότι όσοι ανήκουν στην ελίτ των κατασκευαστών supercars έχουν χάσει τον ύπνο τους. Για τη Honda είναι ζήτημα τιμής να έχει τα καλύτερα οχήματα σε κάθε κατηγορία. Και συχνά το επιτυγχάνει.

Η δημιουργία του καινούργιου NSX σημαίνει ότι όσοι ανήκουν στην ελίτ των κατασκευαστών supercars έχουν χάσει τον ύπνο τους. Για τη Honda είναι ζήτημα τιμής να έχει τα καλύτερα οχήματα σε κάθε κατηγορία. Και συχνά το επιτυγχάνει. Κορυφαίο παράδειγμα το πρώτο NSX (το οποίο άρχισε να κατασκευάζεται πριν από περίπου 25 χρόνια). Οταν παρουσιάστηκε, αυτή που είχε πρόβλημα δεν ήταν άλλη από τη... Ferrari!
Οι Ιάπωνες θέλουν να επαναλάβουν το ίδιο και τώρα, με το νέο NSX. H μοναδική σχεδίασή του δείχνει ότι κάτι ξεχωριστό είναι αυτό το αυτοκίνητο. Διαθέτει υβριδικό κινητήρα (σύστημα «Sport Hybrid Power Unit»). Ο εσωτερικής καύσης είναι ένας αλουμινένιος V6 με περιεχόμενη γωνία 75 μοίρες. Εκτός αυτού, διαθέτει και τρεις ηλεκτροκινητήρες. Οι δύο δίνουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, δηλαδή ουσιαστικά το νέο NSX λειτουργεί ως τετρακίνητο.