2 Μαΐου 2015

Ο άστεγος και η ενίσχυση των 10 ευρώ από τον Γ. Βαρουφάκη

Την συνομιλία που είχε με τον Γ. Βαρουφάκη κατά την σημερινή συγκέντρωση στο Σύνταγμα, για την Πρωτομαγιά, διηγήθηκε ένας άστεγος που πλησίασε τον υπουργό Οικονομικών, ζητώντας «1-2 ευρώ για να πιεί έναν καφέ» και έλαβε το ποσό των 10,50 ευρώ από τον υπουργό Οικονομικών. 
«Έδειξα στον κ.Βαρουφάκη το χαρτί που αναφέρει ότι είμαι άστεγος, άπορος και άνεργος και μου είπε να πάω να κάνω χαρτιά γιατί θα βγάλουν κονδύλι για εμάς τους άστεγους για 90.000 αιτήσεις. Του λέω «αυτό θα αργήσει μίστερ Τζον». Το είπα στα αγγλικά. Μου λέει ''μην σε νοιάζει, όσο είμαι εγώ στην κυβέρνηση''. Του ζήτησα μετά 1-2 ευρώ για καφέ. Μου λέει ''εδώ μπροστά στις κάμερες δεν κάνει, ανέβα λίγο παραπάνω''. Θα σε περιμένω, του λέω και δώσε μου ό, τι έχεις. Και μου έδωσε 10ευρώ και 50 λεπτά. Μου λέει ''τόσα έχω πάνω μου, πίστεψέ με''. Του λέω εντάξει, και πολλά μου δίνεις» δήλωσε ο άστεγος, Παναγιώτης Ζάγκας.

ΠΗΓΗ